onsdag 27 januari 2010

dagens meddelande


2 kommentarer:

  1. Ja visst blir man tokig, jag sa just upp mitt förhållande med Apoteket på Filbytertorget när de berättade att de skulle bli privata...Cajsa

    SvaraRadera
  2. Men hör Du Cajsa och alla tittare... jag hörde förleden dag att den enda förändringen vid privatiseringen av apoteken än så länge är att personalen får byta om till nya dräkter... ny design, nya färger --- härligt med medicin...och jag erinrar mej när jag som 16-åring var i London och jobbade och blev visad runt och min mentor förklarade att det var så trevligt på stan att se dom som hade speciella arbetskläder---allt olika arbetskläder för olika yrken .... prydligt och lydigt skall det ju vara - vi måste ha nån jävla ordning!
    Maya LXII den 27 februari 2010

    SvaraRadera